شرکت اصفهان صنعت ابریشم

شرکت اصفهان صنعت ابریشم

تاریخچه شرکت اصفهان صنعت ابریشم

شرکت اصفهان صنعت ابریشم که در سال ۱۳۸۹ پا به رقابت در عرصه ی بسیار حرفه ای عاملیت سیمان گذاشت؛ با مدیریت اقای رسول کاظمی در قالب یک شرکت سهامی خاص اکنون بزرگترین عاملیت سیمان استان اصفهان میباشد. شرکت اصفهان صنعت ابریشم اکنون با تعداد 12 پرسنل دارد به فعالیت خود ادامه میدهد.

همچنین شرکت اصفهان صنعت ابریشم در طی 13 سال سابقه، افتخاراتی نیز داشته است؛ از جمله همکاری با بهترین کارخانجات سراسر کشور و برند های معتبر سیمان از جمله سیمان بنوید ، سیمان نایین ، سیمان اردستان ، سیمان اصفهان ، سیمان سپاهان و …  .

در فضای مجازی شرکت اصفهان صنعت ابریشم را با نام بهترین سیمان میشناسند.

برای آشنا شدن با پرسنل بهترین سیمان و نحوه ی فعالیت آن به صفحه ی درباره ی ما مراجعه کنید

درباره بهترین سیمان

 

باشگاه صنعت ابریشم قهرمان

اگر چه این شرکت دستاورد های بسیار خوبی در زمینه ی اشتغال افرینی و خدمات به مشتریان را کسب نمود؛ اما سیاست گذاری های مدیریت محدود به  امور بازرگانی نبود و این شرکت  باشگاه صنعت ابریشم قهرمان را در جهت فعالیت در امور فرهنگی ورزشی تاسیس نمود  که در زمینه ی ورزشی توانست افتخاراتی همچون قهرمانی در  لیگ های شهرستانی و استانی را کسب نماید و در دیدار های تدارکاتی با باشگاه های بزرگی ازجمله سپاهان اصفهان و ذوب آهن بسیار موفق عمل نمود.
شرکت اصفهان صنعت ابریشم هم اکنون با بیش از 10 کارمند و فروش روزانه ی 1500 تن سیمان در حال خدمت رسانی به مشتریان خود میباشد.

ماموریت شرکت اصفهان صنعت ابریشم

ماموریت های شرکت بزرگ اصفهان صنعت عبارتند از :
  • آسان نمودن امر خرید و فروش سیمان برای متقاضیان
  • اشتغال زایی
  • فعالیت در امور فرهنگی و ورزشی
  • خدمت رسانی به تمامی اقشار مصرف کننده
  • افزایش سرعت در امور مبادلات
  •  مشاوره و رایزنی در زمینه خرید سیمان
  • پشتیبانی 24 ساعته

 

مدیر عامل شرکت اصفهان صنعت ابریشم 

 

بیوگرافی مهندس رسول کاظمی

مهندس رسول کاظمی

رسول کاظمی بهترین سیمان

مدیرعامل شرکت  آقای رسول کاظمی در تاریخ سی بهمن سال 1357در شهر ابریشم اصفهان متولد شد.
وی از سال 1382 فعالیت خود را در زمینه توزیع سیمان آغاز کرد و با تلاش فراوان شبانه روزی خود توانست در تاریخ سیزدهم دیماه 1389 شرکت اصفهان صنعت ابریشم را به ثبت برساند.
وی در طول یک دهه گذشته پس از تاسیس شرکت فعالیتهای گسترده ای چه در زمینه های اقتصادی و چه در زمینه های فرهنگی ورزشی داشته است که از ثمره آن میتوان به تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت ابریشم  و راه اندازی سایت بهترین سیمان اشاره کرد.
آقای رسول کاظمی که خود در سنین نوجوانی و جوانی در تیم ایثار فعالیت داشتند و علاقه شایانی نسبت به ورزش و حمایت از ورزش دوستان دارند در سال 1395 باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت ابریشم را تاسیس کردند و در سال 1396   تیم فوتبال صنعت ابریشم (کانال تلگرام صنعت ابریشم )نایب قهرمان مسابقات شهرستان فلاورجان شد و در سال 1399 تیم صنعت  ابریشم قهرمان در لیگ استانی اصفهان موفق شد  قهرمان شود  و به لیگ دسته سه کشوری صعود کند.
در حال حاضر باشگاه ورزشی صنعت ابریشم در دو رده نونهالان و بزرگسالان به فعالیت خود ادامه داده و در صدد کسب افتخارات بیشتر و توسعه  باشگاه و رشته های ورزشی در میان ورزش دوستان میباشد.

افتخارات مهندس رسول کاظمی

مهندس کاظمی در سال 1396 به عنوان یکی از صد مدیر کارآفرین کشور از طرف وزارت کشور انتخاب شد و به عضویت مجمع مدیران کارآفرین درآمده است و اکنون در تلاش برای اشتغال زایی بیشتر در زمینه کاری خود میباشد.  

افتخارات شرکت اصفهان صنعت ابریشم

 

آدرس شرکت اصفهان صنعت ابریشم

اصفهان ، شهرابریشم ، حسن آباد میدان فاطمیه (میدان کارخانه سیمان اصفهان) ، شرکت اصفهان صنعت ابریشم

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *